Volgers*Читатели

zaterdag 9 juli 2011

Borduren gaat nog lekker door, maar ik heb nog niks om aan jullie te laten zien. Trouwringen kussentje voor mijn vriendin moet ik nog in elkaar zetten, eerst afwachten op de stof wat zij voor haar bruidsjurk heeft gebruikt, en deze mag ik ook niet hier plaatse voor haar grote dag, anders word geen verrassing meer. Aan het cadeau voor voor mijn neef en zijn vrouw (voor hun Zilveren bruiloft) ben ik druk bezig. Mijn naaldenboekje moet ook nog in elkaar gezet worden. Dus er zijn meer dan voldoende projecten. 
De zomer gaat lekker door, na een week gaan we met vakantie - het wordt wel thuis blijven, een week Engeland heeft toch beetje te veel geld gekost. 
Mijn terras wordt weer mooi, Indische kers staat vol in bloei en korenbloem komt in paar dagen open. Trouwens de Korenbloem staat zelfs in het wapen van onze dorp. 







Я всё вышиваю и вышиваю, но пока нечего вам показать. Подушечку для обручальных колец подружке надо ещё дошить, но вначале дождаться кусочка ткани, остатка после пошива её свадебного платья. Фото уже в готовом виде выставлю после её Важного дня, иначе сурприза уже не будет.  Подарок к Серебренной свадьбе двоюродного брата ещё в процессе. Мою красную иголницу надо собрать воедино, вышивка полностью закончена и постирана и поглажена. Так что проектов у меня больше чем надо.
Лето и конечно-же отпуск, вот только наша неделька в Англии съела львиную долю отпускных финансов, поэтому останемся дома. Ну что-ж покрайне мере терасса опять в полной красоте - зацвела шикарно настурция и почти-что раскрывается василёк. И между прочим Васелёк является символом нашей деревни и изображён на её гербе.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemen.... succes met je kussentje.. fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is goed toeven op je terras Olga met al die mooie bloemen om je heen!
    Veel succes met borduren,
    groetjes Hetti

    BeantwoordenVerwijderen