Volgers*Читатели

dinsdag 30 augustus 2011

't Naaldenboekje *** Книжка-игольница.

Eindelijk, die is klaar...... lang was ik er bezig geweest. En nu alle mijne naalden hebben een mooie huisje gekregen. Deze project  heb ik volledig in de trein gedaan, maar ik heb niet goed nagedacht over sluiting van 't boekje....... komt goed, ik ga er achteraan.

Ну вот готово..... долго я её мучила. Теперь мои иголки заимели красивый домик. Это впринципе мой первый проект который я полностью творила в электричке. Что-то я промаргала относительно пуговки или ленточек, книжечка не закрывается плотно, ну ничего я ещё чего-нибыдь придумаю.







9 opmerkingen:

  1. heel mooi geworden, prachtig patoontje met je naam op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Marleen! in het origineel stond naam ANNA op, maar ja ik ben toch geen Anna. het patroontje komt hier vandaan: http://aliolka.blogspot.com/2011/03/blog-post_04.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh maar Olga !
    mijn naam is echt anna (eerste doopnaam) dus je had het rustig kunnen borduren.
    Misschien weet je mijn adres nog, het is een prachtig werkstuk geworden.
    Het zou zeker gewaardeerd zijn geweest hahhahaha
    grapje hoor!
    maar het is echt een mooi werkstuk geworden bravo
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Супер книжечка! очень вышивка на ней понравилась!
    И как это Вы в электричках умудряетесь работаь? Я, только дома могу..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Оль а здесь вопрос : Чем себя занять когда от-крыльца-до-крыльца полтора часа в дороге?!? Да и электрички у нас комфортабельные. :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig... dat heb je wel heel mooi gemaakt!!
    Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Miek en Annette, dank jullie! Ik ben ook heel blij met resultaat!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeel mooi Olga en de kleuren passen prachtig bij elkaar! En wat heb je het netjes in elkaar gezet, misschien is een sluiting helemaal niet nodig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ольга, какая красота!!! Так нравится дизайн и сочетание цветов!Красиво!!! Заходите в гости http://nataly-marfusha.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen