Volgers*Читатели

dinsdag 30 juli 2013

Nog een PIF-cadeautje ontvangen * Ещё один ПИФ подарочек получен


Er nog een PIF-cadeautje heeft mij bereikt! Dit kwam uit Wit-Rusland, bij Elena vandaan. 
Elena vroeg aan mij, wat wilde ik ontvangen? Ik wist dat zij maakt heeeeeeel mooie sjaals, dus daar vil mijn keuze, ik wilde één hebben voor zomer avonden. Ik heb nu zo een in mijn bezet, ik ben heel blij ermee! 
Elena, DANK JE! Het voelt zo zacht en koel! 
Elena stuurde me nog andere handige dingetjes wat ik kan in mijn creaties gebruiken.

Ещё один ПИФ-подарочек попал мне в руки! Лена порадовала меня красивейшей шалькой! Когда-то Лена спросила меня что-бы мне хотелoсь от нее получить в подарок, я выбрала шальку для прохладных летних вечеров. Девочки, Лена вяжет очень красывые шали! Как устоять если дают такую возможность выбрать! Так вот я теперь обладательница одного шедевра из щёлка - мягинькая, защищает от ветерка, но под ней не жарко. Леночка, СПАСИБО! Я очень рада! 
Лена присла ещё и много приятных мелочей, их я пущу в дело при творении моих шедевров. ;)





Om dit sjaal beter zien nodig ik jullie in de blog van Elena te kijken!

Что-бы получше рассмотреть шальку, я приглашаю вас посетить Ленин бложик












3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaal Olga, daar zul je zeker lang plezier van hebben. Leuke kadootjes ook!

    Dank je wel voor het aanbod van de tijdschriften, de meeste heb ik in bezit, hopelijk kun je er mensen een plezier meedoen.
    Mooie zomerdagen gewenst en groetjes Hetti

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Какая красота! Обожаю шали с бусинками~бисером! Поздравляю!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what a wonderful gift you received !!
    really beautiful

    BeantwoordenVerwijderen